Φεύγοντας από την Antalya αρχίζουν μερικά ωραία μέρη, μικρές παραθαλάσσιες πόλεις όπως η Finike και το Kas. Μείναμε στο δεύτερο, όπου τελικά είχαμε μια από τις καλύτερες διανυκτερεύσεις μας. Το Kac είναι πανέμορφο χωριουδάκι-κωμόπολη στο οποίο ευχαρίστως μέναμε και άλλες μέρες. Πολύ κοντά είναι το Καστελόριζο (περίπου 40 λεπτά). Είχα ακούσει ότι είναι κοντά, το έβλεπα και στο χάρτη αλλά αν το δεις όπως κατεβαίνεις από τον κεντρικό δρόμο για να βγεις το Kac από ψηλά παθαίνεις σοκ, σχεδόν εφάπτεται με την ηπειρωτική Τουρκία τη στιγμή που απέχει 5 ώρες από την 'κοντινή' Ρόδο.τα συμπεράσματα δικά σας.. Προσπαθήσαμε να ναυλώσουμε ένα καράβι για απέναντι αλλά δεν τα βρήκαμε στα χρήματα και τελικά κλείσαμε ένα ολόκληρο καΐκι δικό μας που μα πήγε για μπάνιο σε διάφορες βραχονησίδες ανάμεσα στα δυο κράτη (πολύ καλή θάλασσα, ζεστή και καθαρή). Το βράδυ φάγαμε άφθονο ψάρι (σούπα και ψητά στα κάρβουνα) σε τιμές super λόγω της μεγάλης προσφοράς σε ψάρι, ενώ μετά πήγαμε και για ένα ποτό σε τοπικό bar με live μουσική. Στο γυρισμό βέβαια πάθαμε μια πλάκα που μας έκοψε τα πόδια για τα καλά. Τις μηχανές τις είχαμε αφήσει εμπρός από το ξενοδοχείο και είχαμε πάει με τα πόδια. Καθώς φτάνουμε στην περιοχή του ξενοδοχείου το βράδυ, βλέπουμε πολύ πυκνό καπνό στο μέρος που είχαμε τις μηχανές. Αμάν αμάν, λέμε, πάνε τα μηχανάκια. Λαμπάδα τα κάνανε γαμώτο. Αρχίζει το τρέξιμο με την ψυχή στο στόμα, φτάνουμε εκεί μέσα σε καπνούς και κακό, αλλά τα μηχανάκιαταμάμ ('ταμάμ' σημαίνει ΟΚ στα τούρκικα και καθιερώθηκε γιατί έχει πλάκα σαν λέξη). Τελικά ήταν ένα μηχάνημα που περνάει που και πού και αμολάει καπνό μαζεμένο για να διώχνει τα κουνούπιαουφ

Finike

Τα δυο εμπρός κομμάτια που φαίνονται είναι ηπειρωτική Τουρκία, το τρίτο είναι το Καστελόριζο