Φορτώνουμε τα πράγματα πάμε Yeni Kapi και παίρνουμε το καράβι για Yalova (καράβι super fast τιμή 12.500.000 μηχανή και 2 άτομα, περίπου μια ώρα διαδρομή). Η Yalova δε λεει τίποτα, πάμε παρακάτω για Bursa (Προύσα),

στο δρόμο βλέπουμε και μερικά γκρεμίδια από το σεισμό. Φτάνουμε και ψάχνουμε για ξενοδοχείο, αλλά δεν τα βρίσκαμε στα παζάρια της τιμής. Τελικά βρήκαμε ένα ωραίο διαμέρισμα με ιδιοκτήτη κάτοχο GS1100 που έδειξε κατανόηση και μας έκανε μια καλή τιμή και μείναμε. Αφού ξεκουραστήκαμε κάναμε ένα γύρω στο κέντρο της πόλης, την αγορά και το μεγάλο τζαμί με τα τρεχούμενα νερά στο εσωτερικά και εν συνεχεία φύγαμε για Uludag. Το Uludag είναι ένα βουνό, χειμερινό θέρετρο για σκι κτλ κτλ. Έχει πολύ πυκνό δάσος, με βαριά δέντρα ενώ παραπάνω το βουνό καραφλιάζει (μεγάλο υψόμετρο). Το δάσος αλλά και τα οικοδομήματα εκεί πέρα παραπέμπουν σε σκηνικά Ελβετίας.

Το μέρος λοιπόν πανέμορφο αλλά το φαγητό που μας σερβίρανε στο κατέβασμα σε ταβέρνα ήταν αίσχος, μερίδες κοροϊδία, μόνο το service ήταν στα (γνωστά) καλά επίπεδα. Το βράδυ στο γυρισμό, βρίσκουμε στην αυλή μια παρέα από ντόπιους προυσίωτες μηχανόβιους. Παρκαρισμένο ήταν και ένα ακόμα transalp. Μας καλέσανε στο τραπέζι τους και μιλήσαμε για αρκετή ώρα, αρνηθήκαμε τα διάφορα φαγητά που μας προσφέρανε και ευγενικά εν συνεχεία αποχωρήσαμε, να προετοιμαστούμε για την επόμενη δύσκολη ημέρα.